[rosedu-general] Summer Schools

Gina Dobrescu gina at rosedu.org
Thu Mar 13 02:47:40 EET 2014

> Salut,
>
> Imi puteti explica si mie un pic mai pe larg la ce se rezuma OSSS ?

Salut,

OSSS se desfășoară pe parcursul a două săptămâni și are ca scop
familiarizarea
participanților cu lumea open-source(de obicei a celor care nu prea au avut
contact
cu open-source-ul). În această perioadă de două săptămâni se îmbină, în
general,
workshop-uri tehnice cu prezentări non-tehnice, motivaționale etc.

În același timp, se organizează diferite activități extra(surpriză, rămâne
la alegerea
 organizatorilor :P), totuși e vară, e vacanță și încercăm să cuprindem și
câteva momente
 ludice, dacă pot spune așa.

Sper că ți-am răspuns la întrebare.

PS: dacă am greșit/omis ceva, corectați-mă!

Thanks.

--
Gina