[rosedu-general] Open Source Summer School

Staniloiu Eduard edi33416 at gmail.com
Tue Mar 4 17:18:05 EET 2014

> Cool. Cred că e o opțiune interesantă, dar e nevoie de ceva finanțare și
> nu știu câte persoane își pot permite și care ar fi formele de suport
> pentru acele persoane.
>
> Răzvan

Astazi am primit in final un raspuns si din partea organizatorului.

Mi-a spus ca programul scolii de vara nu face parte din niciun framework
european, de exemplu Erasmus, consecinta fiind ca nu pot acorda niciun fel
de burse sau reduceri pentru program.

Din pacate se pare ca daca exista doritori, acestia trebuie sa suporte
singuri cheltuielile. Perioada de inscrieri este inca deschisa.

Am atasat intregul mail la [0].

O zi buna

[0] -
https://docs.google.com/document/d/1cSQ4AojliSAxx5k4b7R_dEK6RC6S-_xV_YwQqmxs4cM/edit?usp=sharing