[rosedu-general] [Techblog]Rezultate feedback

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sun Mar 2 17:56:37 EET 2014

Hello,

Mulțumesc pentru feedback-ul dedicat Techblog. Vreau să ating doar
câteva puncte în mailul ăsta pentru că sunt esențiale:

1. S-a menționat infrecvența și raritatea articolelor. Sunt total de
acord că articolele sunt extrem de rare și nu apar cu regularitate. Pe
de altă parte mulți bloggeri tehnici (alpfelmus, dons, A Neighboorhood
of Infinity, etc.) postează destul de rar, câte un articol la câteva
luni. Doar că ei sunt cam nișați pe un domeniu, nu ca noi un blog
tehnic pe toate domeniile din CS.

Acum am o serie de articole de la Dan Șerban, am un draft pentru
articolul numărul 2 care va apărea în curând. Mai am o serie de
articole de la Alexandru Goia, am văzut draftul de articol în română,
îl aștept tradus în engleză și apare și el. Și mai am și eu un draft
pentru un articol despre perf.

Dar, aici se cam termină numărul de contribuții la techblog. Suntem
foarte puțini care scriem și nu este normal ca mereu aceleași nume să
apară acolo. (Voi face ceva pentru statistici de autori cândva). So,
dacă vreți articole mai dese, voluntariați să scrieți articole. Puteti
să-mi trimiteți (sau lui Matei sau Marius) chiar și un doc/pdf/html cu
articolul, nu e neapărat să fie formatul de pe blog. Ne ocupăm noi cu
editarea lui după. Și nici nu e foarte greu să scrieți un articol,
trebuie doar să aveți voință.

2. Există o mențiune că unele postări sunt dificil de înțeles. De ceva
vreme există acolo o secțiune de comentarii pentru a putea lămuri
aceste subiecte, corecta greșeli, etc. La fel, fiecare articol
publicat ajunge și pe lista de discuții, deci se poate lămuri și aici.
Și, în ultimă instanță, există și posibilitatea unei discuții directe
cu autorul -- dacă e nevoie va exista un articol suplimentar :D

E un mail puțin mai lung, so tl;dr:

1. Articole puține și infrecvente: sunt câteva planificate să apară în
curând dar este recomandat să contribuie și alți oameni la techblog.
2. Articole dificil de înțeles: contactați autorul/comunitatea direct
via mail sau via comentarii/listă de discuții/irc pentru a le lămuri.

Thanks

--
Mihai Maruseac (MM)
"If you don't know, the thing to do is not to get scared, but to