[rosedu-general] GitHub :: RFC folosire resursă

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Fri Jun 27 22:28:48 EEST 2014

> I mostly agree. La ce folosește echipa "ROSEdu participants"? Mi-e că o să spamăm mulți oameni, membri ai acelei echipe, cu acces la repo-uri nou create, de care nu sunt interesați.

Voi investiga dacă putem aveam și echipe și contribuitori ca
asociație. Dacă putem, echipa asta nu mai e necesară.

Dacă nu putem, echipa e temporară, doar pe perioada cursurilor. Adică
ea există dar ștergem/adăugăm oameni la ea când (flip) începe/se
termină cursul :)

--
Mihai Maruseac (MM)
"If you don't know, the thing to do is not to get scared, but to