[rosedu-general] [OSSS] Call for help

Alexandru Grigoroiu grigoroiualexandru at rosedu.org
Sat Jun 14 10:26:41 EEST 2014

Salutare tuturor.

Anul acesta, Georgiana și cu mine, organizăm Open Source Summer School. Se
desfășoară pe parcursul a două săptămâni, în perioada 23 iunie - 4 iulie,
de luni până vineri. Georgiana va fi prezentă în aceste zile, însă eu nu
voi putea fi.

Tocmai pentu că nu o pot lăsa singură am nevoie de ajutorul vostru. Cei
care participă sunt cu toții studenți de anul 1, care nu prea au avut de a
face cu lumea open source sau cu organizații. De aceea este important să le
dovedim ca suntem o comunitate cu cel mai tare spirit de echipă.

Menționez că nu este nevoie să fiți prezenți în toate zilele, ci selectiv
în funcție de programul vostru. Chiar și două-trei ore într-o anumită zi
este perfect.

Mulțumesc mult.

--
Alex