[rosedu-general] Mentori pentru OSSS

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Tue Jun 3 04:00:49 EEST 2014

Buna Georgiana,

As vrea sa particip si eu cu o prezentare despre Mozilla si Upstream
Challenge, si oportunitatile care le ofera aceste programe.
Vreau mai mult sa fac un pic de reclama la Upstream Challenge, ca parca
anul acesta nu au participat atat de multi studenti pe cat as fi vrut.
Nu stiu sigur in care categorie intra prezentarea... La capitolul
Comunitati OpenSource s-ar potrivi foarte bine. Nu stiu daca vreau sa ocup
2 ore (mai sunt si alte comunitati care probabil ar vrea sa participe).
Anyway, e doar o idee. As putea sa prezint si in afara programului daca e
necesar.

Mersi