[rosedu-general] Mentori pentru OSSS

Georgiana Chelu georgiana.chelu93 at gmail.com
Tue Jun 3 03:49:46 EEST 2014

Salutare!

După cum stiți, și anul acesta se organizează Open Source Summer School.
Înscrierile sunt încă deschise, dar din ce am tras cu ochiul sunt foarte mulți
oameni interesați și mai ales, sunt oameni pasionați care iși doresc să
invețe mai mult!

Pentru a exista OSSS avem nevoie de prezentatori care să îi inspire pe
învățăcei ! Prin urmare, fac apel la voi cei dornici să se afirme să accesați
programul evenimentului [1] și să vă alegeți data și ora la care puteți veni
să țineți prezentarea!

În privința prezentărilor nontehnice se poate discuta în sensul că se pot
propune și alte teme dacă considerați că este nevoie.

Dacă nu puteți veni ca prezentatori, am rugămintea să recomandați alte
persoane pe care să le pot contacta.

Sunt sigură că împreuna putem face ca această editie să fie un adevărat succes!

Toate cele bune,
Georgiana Chelu