[rosedu-general] ACS API Login

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Mon Jul 14 15:22:05 EEST 2014

> Poti sa clarifici un pic la ce te-ai referit. Nu ma prind daca vrei sa
> spui ca poate folosi faptul ca utilizatorul are acces la adresa de mail @
> cti.pub.ro ca sa faca login (ex: ii trimite un pin pe mail) sau daca
> cumva faptul ca mail-urile @cti.pub.ro sunt host-uite pe windows live ne
> ofera un mecanism de OpenID sau ceva similar.

Din cate stiu, live.com/microsoft este provider de oauth2, asa ca ar putea
fi folosite pentru autentificare.

> PS: Aveam impresia ca pe mail se foloseste aceeasi parola ca si pe LDAP.

Din cate vad nu. live.com are limita de 16 caractere pentru parole, iar
parola mea de LDAP are mai multe :) + ca mi-am resetat parola contului @cti
de mai multe ori, iar cea de LDAP a ramas la fel.