[rosedu-general] ACS API Login

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Jul 13 21:36:10 EEST 2014

Sîrbu Nicolae-Cezar <sirbunicolaecezar at gmail.com> writes:
> Salut,
>
> Nu cunosc sistemul de autentificare. Imi poti explica cum functioneaza?
> M-ar interesa acest login pentru o aplicatie destinata studentilor din acs,
> exclusiv.

Dacă te referi la autentificare pe bază de LDAP, atunci trebuie folosit
API-ul de lucru cu LDAP. Aici[1] sunt niște modele în PHP de la care
poți porni.

Dacă vrei acces la baza de date LDAP a facultății (cea care conține
datele studenților), atunci nu ai cum (în afara artificiului indicat de
Vali). Baza de date LDAP este privată și numai proiecte autorizate de
facultate o pot accesa; cum e cazul pentru wouso, vmchecker,
ocw.cs.pub.ro etc.

[1] http://koala.cs.pub.ro/gitweb/?p=admin-public.git;a=tree;f=ldap-client;hb=HEAD