[rosedu-general] Bucharest International Marathon 2014

Razvan Crainea razvan.crainea at gmail.com
Sat Jul 12 11:31:45 EEST 2014

> pe
> avem
> organizare.
> puțin mai

> +1 :)

Perfect, suntem 5 până acum. Încă 3 și ne strângem două echipe.
Am creat un spreadsheet[1] cu datele de care avem nevoie pentru însciere.
Vă rog să-l completați până Luni, 14 Iulie, apoi vedem cum ne organizăm pe
echipe.

[1]
https://docs.google.com/a/rosedu.org/spreadsheets/d/1Q_f1AE06Wp26ijxtRaXSAOoilyiPfNbyFhkxHAZ8xFA

Cheers,