[rosedu-general] GitHub + ROSEdu =?= love

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Wed Jul 9 22:39:00 EEST 2014

On 7/9/2014 8:47 PM, Mihai Maruseac wrote:
> Hello,
>
> Aparent bot-ul de GitHub de pe #rosedu nu e văzut ca fiind util de
> toți. Ca să nu deranjeze discuțiile non-tehnice (fitness, link-uri la
> facebook, politică, etc.)

Nice snark, but #rosedu is all about community.  Comunitatea e formată
din oameni.  Oamenii fac mai mult decât un lucru.  E normal, cred eu, să
apară discuții netehnice.

> de pe #rosedu mă gândesc că o variantă ar fi
> să facem un nou canal (RFC #rosedu-tech) și să le mutăm acolo.

Listele de discuții au, uneori, un $project-commits, unde sunt trimise
diff-urile pentru codul nou.  Sugerez #rosedu-commits.  #rosedu-tech ar
sugera că discuțiile netehnice nu își au locul pe #rosedu, which is
simply not true.  There is no need to polarize the community.  Asociația
o avea reguli stricte, dar #rosedu a fost mereu despre comunitate și,
deci, despre discuții frecvent netehnice, a place where anything goes.

> Avantajul unui nou canal e că nu se mai deranjează discuțiile
> existente, dezavantajul e încă un canal în plus pentru unii. Avantajul
> numelui de #rosedu-tech ar fi că putem muta acolo întâlniri online
> pentru proiecte (cum erau mai demult întâlniri de #wouso) fără a
> deranja celelalte discuții de pe #rosedu. Desigur, totul e RFC
> momentan :D
>
> So, votați la http://doodle.com/embx599hs2v9b3uz până în weekend :)

Eu am sugerat că boții github generează spam și îmi mențin poziția.
Comunitatea crește și nu toată lumea e interesată atât de îndeaproape de
toate proiectele.  Ca exemplu, mie îmi place să citesc anunțurile și
mailurile post-eveniment (see OSSS recently), dar chiar nu mă
interesează când cineva a centrat o poză pe site-ul respectivului
eveniment.  Nu insist să scoatem boții, îi pot ignora și în alt mod.

În concluzie: eu am sugerat #rosedu-commits, dar nu țin morțiș.  Pot să
ignor din client boții GitHub.  Sunt, însă, complet împotriva denumirii
#rosedu-tech, pentru că sugerează că discuțiile tehnice nu sunt
binevenite pe #rosedu.

My two cents,
Vlad