[rosedu-general] [OSSS] Notă de final

Alex Morega alex at grep.ro
Mon Jul 7 08:27:10 EEST 2014

On 05 Jul 2014, at 15:42, Georgiana Chelu <georgiana.chelu93 at gmail.com> wrote:

> Iată că s-a terminat și Open Source Summer School. A fost prima dată când
> m-am implicat activ în organizarea unui eveniment din cadrul ROSEdu și pot să
> spun că m-a ajutat să cresc pe plan personal. M-am lovit de situații la care nu
> m-aș fi gândit înainte să înceapă scoala de vară. Dar le-am făcut față cu brio!
> [...]

Dap, în ziua cu Flask părea că ai lucrurile sub control, GG!

> În ultima zi le-am dat un "test" al cărui rezultat se găsește pe site-ul OSSS-ului
> [1]. Tot aici, zilele ce urmează, vor apărea printscreen-uri ale proiectelor pe echipe
> și un link către proiectul complet de pe github.
>
> Oamenii care m-au ajutat cu organizarea: [...]
> Oamenii care au susținut prezentări tehnice: [...]
> Oamenii care au susținut prezentări nontehnice: [...]

Ce bine că ai făcut listele astea. Te rog să le pui pe wiki-ul ROSEdu, împreună cu ce mai consideri relevant pentru organizare, într-o pagină nouă în secțiunea "istoric de evenimente"[1]. Persoana care va organiza OSSS anul viitor îți va fi recunoscătoare. :)

-- Alex

[1] https://github.com/rosedu/meta/wiki/Istoric-de-evenimente