[rosedu-general] Final de Py4School

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Sun Jan 19 18:20:43 EET 2014

Le-am pus și pe github pentru posteritate [2] https://github.com/rosedu/py4school-2013-proiecte

> De asemenea, profesorii au fost mulțumiți și din discuțiile cu ei am
> aflat că majoritatea intenționează să introducă Python într-o formă
> sau alta (ore suplimentare, cerc de info etc.) în școlile lor. Daniel
> Rosner are mai multe informații despre acest aspect.

La acest capitol vom avea în continuare nevoie de sprijinul comunității - intenționăm să fim prezenți în licee pentru a-i ajuta pe profesori să implementeze programa, o dată pe săptămână. Discutăm pe rosedu-project :).

> Vreau să vă mulțumesc tuturor pentru implicare, a ieșit o treabă foarte bună!

Și eu mulțumesc echipei, you’re awesome!

Alex

[1] http://py4school.rosedu.org
[2]  https://github.com/rosedu/py4school-2013-proiecte