[rosedu-general] Reboot intalniri RLUG

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Jan 16 12:45:23 EET 2014

Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org> writes:
> Salutare.
>
> După cum știu unii dintre voi, declanșăm din acest an o nouă sesiune a
> întâlnirilor RLUG. Sesiunile vor avea loc lunar și vor avea fiecare un
> subiect. Dacă doriți să vă implicați în discuțiile legate de subiectele
> fiecărei sesiuni, folosiți lista RLUG[1].
>
> Prima sesiune are loc în acestă joi, 16 ianuarie 2014, de la ora 19:00,
> în cadrul Facultății de Automatică și Calculatoare, sala
> EC102. Subiectul acestei sesiune îl reprezintă bazele de date.
>
> Vom avea trei prezentări:
> * Ioan Eugen Stan: Backup în PostgreSQL. Barman
> [...]

Reminder pentru întâlnirea de diseară, ora 19:00, în sala EC102. Pentru
cei care nu pot ajunge, puteți consulta și un stream live. Decupez din
mesajul lui Petre Rațiu pe lista RLUG:

---
Pentru cine nu poate veni, o sa avem si videostream + IRC - detalii la
http://www.lug.ro/videostream/ (multumiri tuturor care au contribuit la
bibilit pagina aia si in special lui Mihai Moldovanu pt. ajutorul cu
solutia de streaming). De notat ca e cu titlu experimental, incercam sa
vedem ce merge si ce nu, asa ca incercati macar sa aruncati un ochi pt.
feedback.
---