[rosedu-general] Hackaton vmchecker

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Wed Jan 15 22:32:10 EET 2014

Salutare,

Conform optiunilor din doodle, prima intalnire va fi in weekendul acesta.
Ne intalnim sambata la ora 10, in EC. Razvan, poti sa ne spui exact in ce
sala vom intalni?
Toata lumea este invitata sa participe.

Voi reveni maine cu informatii tehnice despre proiect.
In principal, propun urmatoarele task-uri:
1. Finalizare si integrare interfata grafica
    - codul este disponibil la : https://github.com/valenting/vmchecker-ng
    - tutoriale de meteor gasiti la https://www.meteor.com/ si
http://docs.meteor.com/
2. Integrare si testare cod existent
    - merge-uirea branch-urilor master si diploma
    - testarea functionalitatilor existente ( vmware linux+windows)
    - testarea functionalitatilor noi ( LXC, KVM)
    - implementarea de teste automate + continuous integration