[rosedu-general] Geo For All: Colaborare cu OSGeo Labs

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Jan 3 22:07:50 EET 2014

Salutare tuturor și La mulți ani!

În ultimul an de zile am avut contact, prin intermediul lui Alex Morega,
cu persoane din comunitatea GIS (Geographic Information System) din
România[1]. Este o comunitate foarte energică ce combină FOSS cu
educație și cunoștințe geospațiale.

Am avut niște discuții cu Vasile Crăciunescu și Andreea Marin, membri ai
acestei comunități despre posibilități de colaboare, ținând cont de
apropierea între noi și ei: open source și educație. Andreea ne-a
spus despre inițiativa Geo for All[2[ a OSGeo Labscare conduce diverse
activități și proiecte de educare GIS folosind open source.

Mi se pare că este ceva foarte interesant și la care noi putem
contribui: avem know how în programare și open source și avem activități
unde astfel de proiecte pot fi folosite (CDL, OSSS, RSoC). În măsura în
care ei pot veni cu proiecte interesate și cu mentorat pe proiecte.

Pentru aceasta am discutat cu Andreea să avem o întrevedere și o
discuție despre perspective de colaborare săptămâna viitoare. Cine dorește
să participe la întâlnire și să lucrăm împreună la dezvoltarea acestei
colaborări?

[1] http://wiki.osgeo.org/wiki/Romanian
    http://www.earth.unibuc.ro/
[2] http://www.geoforall.org/