[rosedu-general] [WoUSO] Hackathon

Marius Coțofană marius.coto at rosedu.org
Sun Feb 23 13:05:46 EET 2014

Salut,

Ieri, la Hackathon, am am facut ceva treaba [0]. Am inceput cu putina
curatenie, atat in cod, cat si in instructiunile de setup ale WoUSO, astfel
incat sa fie mult mai usor pentru oameni sa contribuie. Am pus la dispozitie
si o masina virtuala [1], cu totul deja pregatit, ce asteapta doar codul vostru.
Am reparat bug-urile din tema si am facut achievement-urile functionale,
am imbunatatit interfata de administrare, am rezolvat problemele cu
workshop-urile si multe alte alte “ganganii”.

Desigur, treaba nu este terminata. Iaca exista o multime de issue-uri [2]
pe care va trebuie sa le rezolvam in viitor. Pentru asta, ne bazam pe ajutor
nou - Andrei, un elev de clasa a 12-a care a fost la Py4School, a fost
prezent ieri si fara nici o cunostinta legata de WoUSO, a si facut primul
patch - dar si pe ajutorul vostru, cei care aveti deja experienta.

Tin sa le multumesc lui Andrei Stefanescu, Nicu Badescu, Victor Ciurel,
RD si Efti pentru participare. GG!

[0] - https://github.com/rosedu/wouso/commits/master
[1] - https://github.com/rosedu/wouso/wiki/Development-VM
[2] - https://github.com/rosedu/wouso/issues?labels=&page=1&state=open