[rosedu-general] Tricouri ROSEdu 2014

Matei Oprea eu at opreamatei.ro
Thu Feb 20 14:47:03 EET 2014

Hello,

A venit momentul pentru colecția primăvară-vară ROSEdu :D.
Tricourile folosite anul trecut au fost cam astea [1][2][3], dar
puteti alege și altceva.
Vom lucra cu cei de la [0] ( am lucrat și anul trecut cu ei și au
ieșit super calitative tricourile ). Recomand tricourile brodate. Anul
trecut au fost în jur de 30-40 de lei ( nu mai știu exact ) și au
ieșit super cele mov ( cam ăsta ar fi trendul pe anu' ăsta ).

Dacă doriți mai multe modele, introduceți mai multe înregistrări vă
rog. Prețul exact nu-l putem ști ( doar că anul trecut au fost în jur
de prețul de mai sus ), dar puteți să vă uitați pe site cam cât costă
tricoul ( + vreo 4-5 euro brodatul ).

Dacă are cineva idei de design ( în loc să punem doar sigla rosedu e
binevenit să spună ).

Termen: Maxim 2 săptămâni să vă uitați pe site și să alegeți. Revin eu cu mail.
Documentul aferent [4].
[0] - www.obiectepromotionale.eu
[1] - http://www.obiectepromotionale.eu/promotionale/tricouri/polo/tricou-pique-polo-fol-p63
[2] - http://www.obiectepromotionale.eu/promotionale/tricouri/clasice/tricou-clasic-fol-p59