[rosedu-general] EuroPython 2014

Alex Morega alex at grep.ro
Mon Feb 17 23:06:08 EET 2014

Salut!

Între 21-27 iulie, la Berlin, are loc EuroPython[1], o conferință care îmi este foarte dragă, și la care vă încurajez să participați. Anul trecut au fost vreo 1000 de participanți, 4 track-uri de prezentări, și două zile de sprint-uri la sfârșit. Pe mine mă surprinde de fiecare dată diversitatea oamenilor și a lucrurilor pe care le fac cu Python, și cât de prietenoși și deschiși sunt.

Mai sunt disponibile câteva bilete[2] student early bird (€150, prețul normal pentru studenți fiind de €200). Prețul se justifică prin costul meselor de prânz, al locației, logistică gen wifi de bună calitate, etc. Anul trecut am fost impresionat de calitatea organizării, s-a ocupat comunitatea de Python din Italia, și le-a ieșit foarte mișto :)

Organizatorii oferă un program de grant-uri[2], poate fi redus sau acoperit complet costul biletului de conferință, și chiar și cazare și transport.

Eu zic că, dacă îți place Python și ești curios să faci cunoștiință cu comunitatea, merită să mergi :) Ne vedem acolo!
-- Alex

[1] https://ep2014.europython.eu/en/
[2] https://ep2014.europython.eu/en/registration/ticket-sale/
[3] https://ep2014.europython.eu/en/registration/financial-assistance/