[rosedu-general] Linux - iLikeIT

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Mon Feb 17 11:31:23 EET 2014

Hm, also a intrat pe IRC, atașez copy/paste din discuție:

(11:24:04 AM) MarianAndrei [c1e6e303 at gateway/web/freenode/ip.193.230.227.3]
entered the room.
(11:24:30 AM) MarianAndrei: Neata, Am trimis mail la contact at rosedu.org
(11:25:51 AM) laurav: bună, MarianAndrei
(11:26:06 AM) laurav: am citit mail-ul tău și am dat fwd mai departe în
comunitate, ca să văd ce părere au
(11:26:22 AM) laurav: dar personal nu înțeleg utilitatea unui grup de 30 de
oameni în fața pro-tv-ului
(11:28:30 AM) MarianAndrei: Nu in fata Pro-ului. Cativa dintre ei vor sta
in studio. Ar fi fost interesant daca o parte dintre ei, fac instalari
gratuite de Linux in scoli, institutii, ONG-uri fundatii. Daca din cei 30
sa zicem, fac toti asta, atunci se justifica armata de oameni de la PRO.
(11:29:16 AM) MarianAndrei: Altfel nici eu nu inteleg logica. Am discutat
cu George si el spune ca asa ar vrea, desi nu inteleg rostul.
(11:30:13 AM) MarianAndrei: Laurav, avem nevoie si de un speaker, un om din
comunitate care sa ne vorbeasca despre Ubuntu. Toate plusurile, avantaje
dar si ce ii rezerva viitorul prin implicarea unor nume mari (Valve, etc.)
(11:32:35 AM) laurav: ok, trimit și informația asta mai departe și îți
răspund la mail cât de curând posibil :)