[rosedu-general] Fwd: Este posibil ca protv-ul sa realizeze un reportaj in legatura cu acele laptop-uri donate scolilor

Alexandru Cucu alexandru.cucu at ubuntu.ro
Mon Feb 17 07:16:22 EET 2014

Salut,

Eu stiu ca au realizat si chiar difuzat reportajul, la o zi dupa ce a
trimis Iulian mesajul pe adresa de contact. A publicat acelasi Iulian
pe forumul Ubuntu:
http://forum.ubuntu.ro/viewtopic.php?pid=182953#p182953

http://stirileprotv.ro/stiri/social/motivul-stupid-pentru-care-peste-1000-de-laptopuri-donate-de-un-lant-de-magazine-elevilor-nu-sunt-folosite-de-nimeni.html

A mai zis Iulian ceva despre dorinta celor de la ProTV?
Nu cred ca cei de la ProTV mai au vreun reportaj planuit pe subiectul asta.

Multumesc ROSEdu pentru mobilizare!

> Ma bag si eu daca e nevoie

Alexandru Cucu
Contact for the Ubuntu Romanian Local Team
http://launchpad.net/~alexandru.cucu