[rosedu-general] Innovation Labs 2.0

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Sun Feb 16 22:57:01 EET 2014

Hello!

Au început înscrierile pentru o nouă ediție Innovation Labs: un
hackathon de 24 de ore în care trebuie să dezvolți un produs minim
viabil și un concept de business lucrând în cadrul unei echipe și
primind mentorship de la diverși antreprenori.

Hackathon-ul are loc în București pe 1 martie, iar în Cluj pe 8 martie.

După hackathon, 16 echipe din București si 10 din Cluj vor fi
selecționate pentru un program de accelerare și 3 luni de mentorat.

Locurile sunt limitate, iar înscrierile se fac aici:
http://2014.innovationlabs.ro/register.

Puteți să îi urmăriți și pe fb: http://facebook.com/ILabsRo
sau să le trimiteți mail la contact at innovationlabs.ro

Eu am participat anul trecut, iar pentru mine perioada de 3 luni de
mentorship a fost una extrem de utilă din care am învățat destul de
multe tips&tricks despre ce înseamnă să "vinzi" idei. Trick-uri pe
care acum le pun și în aplicare în ROSEdu :P

Laura