[rosedu-general] Organizat wiki

Alex Morega alex at grep.ro
Sat Feb 15 01:20:55 EET 2014

Salut!

Azi ne-am întâlnit să dăm drumul la wiki-ul ROSEdu. Mai precis: Tina, Laura, Efti, RD și cu mine. Ideea e să avem o resursă pentru uz intern (pentru membrii comunității) despre cum funcționează ROSEdu, cum se organizează evenimente, cum anunțăm mesaje pe rețele sociale, etc.

Am început cu un wishlist[1] de conținut pentru wiki (RD lucrează bine la tablă cu markerul) după care ne-am apucat să punem conținut pe wiki[2]. Acum sunt câteva pagini placeholder, și unele cu ceva mai mult conținut.

La pagina de istoric[3] am enumerat evenimentele din 2013 și la unul din ele am completat detalii. Aici e mult de muncă, și avem nevoie de ajutorul tuturor celor care au organizat vreun eveniment ROSEdu vreodată. Ne trebuie date, locații, persoane implicate, link-uri la poze.

Oricine cu cont de GitHub poate să editeze; sintaxa este Markdown. Hai să strângem informațiile astea, e păcat să rămână împrăștiate pe internet și prin ce-și mai amintește fiecare. :)

-- Alex

[1] http://grep.ro/quickpub/rosedu-wiki-aM8huga4.jpeg
[2] https://github.com/rosedu/meta/wiki
[3] https://github.com/rosedu/meta/wiki/Istoric-de-evenimente