[rosedu-general] GitHub edu

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Feb 11 10:16:15 EET 2014

Maria Dana Niţă <maria.nita.dn at gmail.com> writes:
> Asta faceau de mult, cred ca noutatea este ca acum au facut procesul
> transparent si pun la dispozitie materiale educationale. :)

E un pas binevenit. Discutasem intern în departament despre folosirea
GitHub la un curs dar era dificil să obții conturi pentru o serie de 150
de studenți. O soluție a fost (și este folosirea) GitLab[1].

Cred că pe viitor e de avut în vedere în facultate la noi (și nu numai)
să folosim GitHub (sau GitLab) pentru teme de casă, corectare, feedback,
testare automată. E un utilitar excelent pentru software development,
face treabă ușoară pentru asistenți/profesori și încurajează studenții
să folosească GitHub. Probabil ultimul pas este cel mai mare
câștig. Este din scurt pentru acest semestru dar e de avut în vedere
pentru anul 2014-2015.

[1] https://education.github.com/