[rosedu-general] Open Source Summer School

Staniloiu Eduard edi33416 at gmail.com
Mon Feb 10 20:50:32 EET 2014

> Mulțumim de anunț. Cursul pare interesant; adăugând cazarea și
> transportul se va ajunge la 1000 EUR, o sumă semnificativă. Ai idee dacă
> există și un soi de burse sau ceva pentru participanți care să reducă o
> parte din cost?
>
> Răzvan

L-am intrebat pe cel care a postat pe lista de discutii GeoForAll daca
exista burse pentru participarea la eveniment.

Acesta mi-a spus ca el nu stie de existenta unor burse, dar m-am pus in
contact cu principalul organizator la evenimentului.

I-am adresati si acestuia din urma aceeasi intrebare, iar acum astept
raspunsul sau.

O sa revin cu detalii imediat ce aflu mai multe.

Edi