[rosedu-general] Excursie ROSEdu 4 - 6 aprilie

Valentina Manea valentina.manea.m at gmail.com
Sun Feb 9 10:37:42 EET 2014

Hello,

Cum nu am mai făcut de mult timp o excursie, ar cam fi cazul să
organizăm una. :)
La o bere s-a propus intervalul din $subject pentru că:
1. e cu destul timp timp înainte de Paște
2. șansele sunt să fie vreme frumoasă
3. nu e o perioadă chiar atât de aglomerată (desigur, dat fiind că
vorbim de ACS, "perioadă chiar atât de aglomerată" e un termen
relativ)

Ne gândeam să mergem undeva unde n-am mai fost până acum dar totuși
suficient de aproape, gen la vulcanii noroioși sau prin zona
Dâmbovița, pe la peșteri. Rămâne de stabilit locul exact.

Aș vrea deocamdată să văd dacă există doritori, so Doodle [1].

Tina

[1] http://doodle.com/d3c8xxr4hzt3k69h