[rosedu-general] Scoala altfel

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Sat Feb 8 16:16:41 EET 2014

> Pasul 1. Sa cream o lista de activitati.
> Pasul 2. Sa cream un calendar draft pentru sesiunile de activitati - in
> functie de resursele noastre.
> Pasul 3. Sa punem pe foaie o lista de scoli pe care le putem contacta ca sa
> se implice alaturi de noi. Sa cream un anunt sa ajungem la alte scoli la
> care nu avem deschidere (acest pas se poate paraleliza cu Pasul 2).
> Pasul 4. Sa discutam cu scolile/profesorii interesati si sa stabilim un
> calendar.

Aș mai adăuga Pasul 0, să vedem ce persoane sunt disponibile pentru a
se implica în săptămâna respectivă.

Completați, vă rog, doodle până cel târziu mâine (duminică) seară:
http://doodle.com/qbagweiar8t78b3u

Am pus zile, dar implicarea cel mai probabil va fi de câteva ore pe
zi. Bănuiesc ca laboratoare/whatever o să puteti recupera cu alte
grupe. ;)

Laura