[rosedu-general] Webinar despre NASA World Wind SDK

Nicu Badescu badescunicu at yahoo.com
Fri Feb 7 01:08:52 EET 2014

On 01/31/2014 06:14 PM, Razvan Deaconescu wrote:

> Dacă e vorba de deadline de lucru cred că e cam strâns, dat fiind ca nu
> avem experiență în zona asta. Dacă există studenți interesați din
> comunitate, cred ca putem forma o echipă.
>
> Altfel, cred că mai nimerit ar fi dacă există din partea Asociației
> GeoSpațial interes în zona asta ca să vină ei cu idei și poate cu un
> mentor și să "compensăm" și noi cu niște persoane interesate de la noi,
> cu abilități mai degrabă în zona de software development.
>
> Nicu, cred că e nimerit să întrebi pe lista GeoSpațial sau pe Andreea
> [...]

Am vorbit cu Andreea și mi-a atras atenția asupra unui lucru. Deși ei ar
avea idei și ar
găsi și mentori, echipele pot fi formate doar din oameni de la aceeași
facultate/universitate.

Dacă totuși există oameni interesați din comunitatea ROSEdu, cred că cei
din GeoSpațial ar putea
ajuta cu niște idei, sfaturi.

Nicu Bădescu