[rosedu-general] Vineri petrecem, Crăciunim

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Wed Dec 17 13:47:33 EET 2014

Bună,

Vineri, *19 decembrie*, începând cu orele* 20:30 *vă așteptăm
la Căminul Cultural, Sala* EG101.*

Vom avea băutură (alcoolică și non-alcoolică), nachos,
turtă dulce și alte ronțăieli.

De muzică se ocupă Palcu, de aranjamente Ada,
de recuzită Laura și RR, de cumpărături Marius și RD.
De *distracție* și pozeee toată lumea :D.

Am schimbat ora cu una mai târzie, deoarece am văzut un trend
legat de asta, sper că e OK.

Vă așteptăm pe toți înscriși pe Doodle, dar și pe cei care se vor
răzgândi.

Mulțumesc tuturor pentru ajutor și dacă nu ne vedem - Sărbători frumoase!

Maria