[rosedu-general] [CDL] Call for projects

Ada-Mihaela Solcan ada at rosedu.org
Wed Dec 17 13:17:15 EET 2014

Buna,

Se apropie editia de anul acesta a CDL, care se va desfasura in semestrul
al 2-lea. Formatul va fi cel clasic (cel de acum 2 ani), unde un student va
lucra pe toata durata cursurilor la un proiect impreuna cu un mentor.
Pentru a aplica, studentii vor trebui sa rezolve o problema, iar in functie
de asta vor fi chemati la interviuri.

La fel ca in fiecare an, este nevoie de persoane care sa fie mentori. Asa
ca daca aveti un proiect personal, sau ati participat la GSoC/RSoC si vreti
sa continuati sa lucrati la proiect, raspundeti la mail si vom discuta apoi
restul detaliilor. De organizarea acestei editii, ma voi ocupa eu, impreuna
cu Andrei, Calin si Cristi (pe care i-am adaugat la cc).

O zi buna,
Ada