[rosedu-general] Cover photo editia iarna

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Dec 14 18:56:38 EET 2014

Maria Niţă <maria.nita.dn at gmail.com> writes:
> *Din statut*
>
> art. 11. Asociația este o entitate non-partizană politic; nu va promova
> nici un fel de
> ideologie politică, partid, candidat, formațiune politică sau coaliție a
> acestora în activitățile sale.

Da, este o asociației non-profit non-partizană politic :-)

> *Din Wikipedia *
>
> A non-governmental organization (NGO) is the term commonly used for an
> organization that is neither a part of a government nor a conventional
> for-profit business.  Usually set up by ordinary citizens, NGOs may be
> funded by governments[..].

Wikipedia nu este neapărat sursa de informare pe care vrem să o
urmăm. Denumirea este cea mai apropiată de ceea ce facem
noi. Terminologia de "ONG" presupune un fel de responsabilitate "noi
facem ceea ce nu face guvernul, sau ajutăm guvernul". Ceea ce nu este
exclus să se întâmple. Dar denumirea afișată de non-profit oferă o
"neutralitate semantică" (nu induce o responsabilitate) și acoperă
inclusiv cazul unei "asociații realizată de persoane cu interes comun în
spiritul libertații de asociere"; care zic eu, e mai apropiată de ceea
ce este ROSEdu.

> Am interpretat gresit. Am schimbat inapoi, daca se hotaraste diferit,
> schimbam iar.

Nu e vorba de "se hotărăște" că nu vine cineva și decide. Până la urmă
cred că membrii Consiliului Director pot fi cei care vor decide cum să
apară pe site, că așa întrebi 10 oameni și găsești 20 de opinii :-)