[rosedu-general] Mailman and DMARC

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Wed Dec 10 15:59:53 EET 2014

O sa incerc sa fac sapaturi si sa vin dupa sarbatori cu o comparatie intre
cateva servicii. Stie cineva alte servicii inafara de yahoo groups si
google groups? Ma ajuta cineva sa investighez alte servicii?

M-am gandit la google groups deoarece avem deja infrastructura de Google
Apps pentru cei ce sunt membrii.
ᐧ

Tudorică Constantin Alexandru
http://tudalex.com