[rosedu-general] Petrecere de Crăciun

Maria Niţă maria.nita.dn at gmail.com
Wed Dec 10 10:49:59 EET 2014

Bună,

Ne gândeam că ar fi frumos să facem o mică petrecere.
Motive avem destule: Crăciun, Anul Nou, un nou consiliu
și pentru că putem (și vrem). :)

Sper să amânați plecările spre casă puțin, și să ne vedem
pe *19 decembrie* (vineri) seara *(~19:00)*, în Căminul Cultural
(unde am organizat și seara de boardgames).

O să avem mâncare, băutură și muzică. Dar mai presus de toate,
o să ne vedem :D.

Am creat un doodle [0]. să avem o vedere de ansamblu asupra celor
care vor veni. Vă rog, să completați secțiunea* ”Da (+1)”*, dacă
o să veniți însoțiți* cu cineva din afara asociație*i.

Sper să ne vedem pe 19,
Maria & Co

[0] - http://doodle.com/9m6uev9fpw8x8a2a