[rosedu-general] [CDL at UniBuc] Call for projects

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Mon Aug 11 17:31:24 EEST 2014

În data de 10 august 2014, 17:26, Călin Cruceru
<crucerucalincristian at gmail.com> a scris:
> Salut,
>
> Poti spune si in ce consta propunerea de mentorat?

Salut, nu ma ocup direct de organizare, dar in editiile trecute exista
un template pe care mentorii il aveau de completat.
Anul trecut am dat un mail cu descrierea proiectului[1]. In alte
ediții[2] era ceva mai mult de completat.

Pentru că ai fost student anul trecut la UniBuc și ai trecut de cuând
prin experiența unui interviu de CDL gândește-te la ce ți s-a părut
util când ai citit despre proiecte și ce informații crezi că au
lipsit.

Daca te uiți pe descrierile din anii trecuți îți poți face o idee
despre cum arătau descrierile de-a lungul anilor, probabil și anul
acesta va fi asemănător.
Cât timp n-are nimeni o idee mai bună pentru un template vino tu cu
una. Suntem o comunitate open, nu?

Go wild!
Mihai

[1]http://cdl.rosedu.org/2013-unibuc/#project_people