[rosedu-general] Bucharest International Marathon 2014

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Mon Aug 11 14:13:28 EEST 2014

Hello,

Momentan nu am făcut înscrierile dar suntem într-o dilemă.

Suntem 8 persoane: eu, 3fti, Silviu, RăzvanC, Tina, Mike, Daniel și
Adrian Nițu. Echipele sunt de 4 și fiecare trebuie să alerge 10.5km.
Deci suntem 2 echipe fix.

RăzvanC e tentat să ne părăsească pentru semi-maraton (21km), dar doar
dacă mai găsim o persoană.

Așa că m-am gândit să mai fac un call. Dacă sunteti și mai mulți care
vreți, nu e o problemă. Putem să mai găsim și să facem 3 echipe. :)

Laura