[rosedu-general] [uso-rules] Re: Movie Night: Guardians of the Galaxy

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Sat Aug 9 13:22:02 EEST 2014

> Salutare.
>
> Vom merge  mâine seară (sâmbătă, 9  august 2014), așa că  mai aveți încâ
> timp să vă înscrieți pe Doodle[1]. Să marcați, vă rog, la comentarii,
> dacă sunteți studenți și dacă aveți ochelari 3D.
>
> Răzvan
>
> --

Ochelari 3D se pot lua pe loc. Eu voi aduce vreo 5 perechi, just in
case mai sunt fraieri care și uită acasă (cum credeți că am ajuns
fericitul posesor al atâtor perechi :) ).

Legat de ora filmului, pentru că tot nu s-a pronunțat nimeni ferm, aș
vrea să îmi exprim opțiunea pentru ora 21:00.

Spor,
Răzvan Rughiniș
Ideas are useless unless used.
T. Levitt