[rosedu-general] [CDL at UniBuc] Call for projects

Călin Cruceru crucerucalincristian at gmail.com
Thu Aug 7 22:29:18 EEST 2014

Salut,

Sunt interesat sa particip ca mentor. Particip la GSoC la Marble[1] si
vreau sa continui sa contribui la acest proiect si dupa terminarea
GSoC-ului. Prin urmare, mi-ar placea sa incerc sa atrag si alti
studenti. Astept informatii despre ce va trebui facut mai departe.

[1]: http://marble.kde.org/

Mersi,
Calin Cruceru