[rosedu-general] Licente repo-uri

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Mon Aug 4 21:46:44 EEST 2014

Agreement-ul de la chromium (daca tin bine minte si nu s-a schimbat de acu
2 ani cand m-am uitat pe el) spunea ca orice cod trimiti la proiect dai lui
Google dreptul de a folosi codul cum au ei chef, dar ca asta nu iti ia
dreptul tau de a folosi codul si a il licentia in ce mod doresti (spre
exemplu sa il publici GPL in alta parte, dar Google tot au exceptie de la
GPL datorita agreement-ului semnat cu ei). Ok, poate e mai "evil" idea, dar
pare mai safe legally si probabil o sa fie nevoie de un avocat care sa faca
un astfel de acord, ceea ce insemna multa complicare.
Cel mai simplu e sa facem efortul sa punem licente pe toate repo-urile pe
care le avem sub organizatia rosedu.

Cum ar fi mai bine sa adunam acordul oamenilor? Google spreadsheet-uri?
Mail-uri? Github issues?

> Buna,
>
> Implicit toate proiectele de pe GitHub au o "licenta" default [0].
> Pagina lor destinata alegerii unei licente [1] este destul de simplista si
> la obiect.
>
> Maria
>
> [0] -
> https://help.github.com/articles/open-source-licensing#what-happens-if-i-dont-choose-a-license

Da care spune ca ai toate drepturile reservate, ci doar ca cedezi dreptul
de a publica continutul catre github. Ceea ce inseamna ca trebuie sa luam
acordul tuturor. Super :)

--
Tudorică Constantin Alexandru
http://tudalex.com