[rosedu-general] Licente repo-uri

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Aug 3 20:57:49 EEST 2014

On 02 Aug 2014, at 23:15, Alexandru Tudorica <tudalex at gmail.com> wrote:

> M-am uitat printre repo-urile rosedu de pe github si am vazut ca multe dintre acestea nu au licente (nici in cod si nici un LICENSE file in home-ul repo-ului).
> Avand in vedere ca codul nu a fost scris cu o licenta specificata el este in mod legal propietatea privata a celui care l-a scris[0].

> [...]

Salut!

Nu sunt avocat, dar cred că putem face mai simplu: folosim "contributor guidelines"[1] să specificam că orice patch va fi licențiat la fel ca proiectul. În acest caz, acțiunea de a crea un pull request implică licențierea contribuției respective.

-- Alex

[1] https://github.com/blog/1184-contributing-guidelines