[rosedu-general] Fwd: Licente repo-uri

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Sat Aug 2 23:15:34 EEST 2014

Salutare,
M-am uitat printre repo-urile rosedu de pe github si am vazut ca multe
dintre acestea nu au licente (nici in cod si nici un LICENSE file in
home-ul repo-ului).
Avand in vedere ca codul nu a fost scris cu o licenta specificata el este
in mod legal propietatea privata a celui care l-a scris[0].

Eu propun pentru a feri rosedu de orice probleme legale sa avem un mod de
licentiere ca si la chroimum[1] pentru toate repo-urile ce tin de
organizarea interna si site-urile rosedu. Iar cei care sunt contributors sa
nu accepte push request-uri pana nu avem o hartie semnata cu contribuitorul.

Pentru restul proiectelor rosedu ramane la datoria celor care le intretin
sa decida o licenta daca aceasta nu exista.
Ce parere aveti?

[0] -
http://osswatch.jiscinvolve.org/wp/2013/05/21/unlicensed-code-movement-or-madness/
[1] - https://developers.google.com/open-source/cla/individual?csw=1