[rosedu-general] Invitație tureneu Ultimate Frisbee

Andrei Maruseac andrei.maruseac at rosedu.org
Tue Apr 29 16:21:10 EEST 2014

Salutare,

Am fost invitați [1] să formăm o echipă pentru un turneu de Ultimate
Frisbee, ce se va desfășura în perioada 17-18 mai în incinta
complexului de rugby de la Arcul de Triumf. Se va juca în 7 oameni,
dar ar trebui să facem o echipă de cel puțin 12 oameni pentru a putea
face schimbări. Oricine e binevenit, chiar și (sau în cazul nostru,
mai ales) începători.

Am creat un doodle aici [2]. Dacă vreți să participați, treceți-vă pe
el. Dacă ne strângem suficienți vom înscrie echipa la turneu. Nu e
obligatoriu să fiți membri ai Asociației ROSEdu pentru a fi membru al
echipei :)

[1]
Salut,

Am fost anul trecut la evenimentul sportiv ROSEdu si anume la
competitia de Ultimate Frisbee, in una din cele doua echipe Bucharest
Ultimate. Anul asta organizam si noi o competitie de Ultimate Frisbee
in Bucuresti in perioada 17-18 Mai si ne-am bucura daca ati veni si
voi sa participati.

Stiu ca timpul ramas pana la turneu este scurt, dar cred ca poate fi o
experienta placuta si utila. Vom avea si o echipa din Bulgaria si pe
colegii de la Cluj, Soimii Patriei. Meciurile se vor desfasura in
incinta complexului de rugby de la Arcul de Triumf.

Toate cele bune,
Cosmin Stoicescu

[2] http://doodle.com/rzak3dbzz2zs3n3q#table

Andrei