[rosedu-general] [cdl-internal] Nume romanesti la GSoC / OPW 2014

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Apr 27 23:58:02 EEST 2014

Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org> writes:

> OK. Discut cu ea și apoi o să anunț și în departament/facultate legat de
> participarea studenților din UPB. Să completați pe cât mai mulți din cei
> din UPB, vă rog.

Am primit informații de la Cat Allman de la Google. UPB stă bine :-)

---
Babes-Bolyai University         http://www.cs.ubbcluj.ro/        1
Ovidius University of Constanta     http://www.univ-ovidius.ro/         1
Technical University of Cluj Napoca      http://www.utcluj.ro/     4
"Politehnica" University of Timisoara                         1
University POLITEHNICA of Bucharest        http://acs.pub.ro/      23
University of Bucharest              http://www.unibuc.ro/e/       2
---

O să dau un anunț și intern în cadrul facultății.