[rosedu-general] [cdl-internal] Design diplome CDL

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Tue Apr 22 22:27:25 EEST 2014

> Laura, zi-mi cum se comporta esantionul de aici cand e scos la imprimanta:
> http://i.imgur.com/NPBgnRo.jpg
>
> Se reteaza pe la margini ceva?
>
> Daca e OK o sa generez diplomele cu imagemagick.
>
> Am nevoie de lista numelor in format first-then-last, si trebuie sa
> confirme si ei corectitudinea (cum am facut si la WebDev, de exemplu
> https://github.com/dserban/webdev2013fall/issues/10 ).

Dan, trimite-mi te rog diploma în format pdf cu puncte puncte de
completat frumos de mână numele.

Ar mai trebui să scrie undeva pe diplomă că e un curs făcut de
Asociația ROSEdu. În trecut oamenii au mai vrut să le folosească
pentru burse și au nevoie de ele semnate și ștampilate de o
autoritate.

Thanks,
Laura