[rosedu-general] Candidatură consiliul facultății / senat

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Wed Apr 16 20:21:02 EEST 2014

Vali,

Mi se pare important ce ai realizat prin această candidatură. Eu o văd
ca o ieșire din spațiul de confort în dorința de a oferi o alternativă
la indiferența și bășcălia balcanică.

Participarea redusă de la vot îmi indică că în afară declarații
pompoase, actuala generație de studenți nu este pregătită pentru o
discuție serioasă de transformare a sistemului academic. Pe de altă
parte schimbarea de mentalitate nu vine peste noapte, ci în pași mici,
prin gesturi "gratuite" precum cel al candidaturii tale.

Respect,
Răzvan Rughiniș
Ideas are useless unless used.
T. Levitt