[rosedu-general] CS4Girls v2

Vicentiu Ciorbaru cvicentiu at gmail.com
Mon Apr 14 13:09:00 EEST 2014

> Great ideea!
>
> Spor,
> Răzvan Rughiniș
> Ideas are useless unless used.
> T. Levitt

Salut,

Am vorbit cu prietena mea care acum este implicată în ACM ASE. Cei de
acolo sunt interesati de un parteneriat pentru acest proiect.

Ideea ar fi cam asa:
Ei pot furniza conturi ACM pentru 20 de eleve dacă se obține
sponsorizarea de la ACM Internațional și 5-10 eleve dacă nu se obține
sponsorizarea.
Ar putea să aducă oameni pentru a ajuta cu organizarea.
Posibil (nu e stabilit clar încă) speaker din partea Microsoft.

În schimb:
Ei vor să organizeze pe viitor un eveniment asemanator, ACM Women
(care se organizează de către fiecare reprezentanța ACM la nivel
Internațional). Ideea ar fi să oferim noi din ROSEdu ajutor în cadrul
acelui eveniment.

Mă gândesc că parteneriatul ăsta ar putea crește vizibilitatea atât
ACM cât și ROSEdu.

Ce părere aveți? Dacă mai aveți întrebări trimiteți email. Am pus la
CC adresa persoanei de contact :)

Vicențiu