[rosedu-general] CS4Girls v2

Alina Vlăduţu transcedentalia at gmail.com
Fri Apr 11 15:23:54 EEST 2014

Salut!

Ne gândim să organizăm a doua ediție CS4Girls[0]. Am vrea să păstrăm
structura de anul trecut cu prezentări ale unor persoane din industrie și
prezentări tehnice introductive & aplicații din USO, RL, AI, web.
Evenimentul se va desfășura într-un sfârșit de săptămână(sâmbătă și
duminică) în facultate. Nu am stabilit deocamdată data când va avea
loc(posibil mai sau iunie).

Persoanele implicate deocamdată sunt eu, Claudia Cârdei și Maria, dar am
avea nevoie de ajutor din partea voastră atât pe partea organizatorică cât
și pe partea tehnică(prezentator și/sau helper la exercițiile hands-on).
Deci cine este dispus să ne dea o mână de ajutor(guys are also welcomed)?

[0] http://cs4girls.rosedu.org/doku.php

Mulțumesc,
Alina