[rosedu-general] Techblog hits from StumbleUpon

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Wed Apr 9 17:58:30 EEST 2014

Hello,

M-am gândit să mă uit pe statisticile de la Techblog să văd cum sunt
influențate de faptul că n-am avut articol săptămâna asta și ([1],
[2]) am văzut ca avem un big spyke la începutul săptămânii de acum
(cam când ar fi trebuit să apară articolul nou). Aparent am fost
reshareuiți pe StumbleUpon (nu știu cum funcționează serviciul, mă
gândesc să-mi fac cont la un moment dat).

[1]: http://s19.postimg.org/srx6acvdf/Screenshot_from_2014_04_09_10_55_06.png
[2]: http://s19.postimg.org/t5yi9yfgz/Screenshot_from_2014_04_09_10_55_22.png

--
Mihai Maruseac (MM)
"If you don't know, the thing to do is not to get scared, but to