[rosedu-general] Candidatură consiliul facultății / senat

Valentin Ilie eminemix at gmail.com
Sun Apr 6 22:48:32 EEST 2014

Salut,

În data de 8 aprilie 2014, între orele 14:00-20:00, în rectoratul UPB,
se vor organiza alegeri pentru studenții reprezentanți ai UPB din
Consiliile Facultăților și Senatul Universității.

Anul acesta am ales să candidez. Printre obiectivele mele se numără
informarea studenților în legătură cu ce se întâmplă în cadrul
facultății și creșterea gradului de transparență a deciziilor luate.

Îmi doresc ca vocea studenților să influențeze modul de transformare a
facultății și aș aprecia susținerea voastră în acest demers.

Deși votul va avea loc marți încă nu știu la care din posturi
(consiliu/senat) mi-a fost acceptată candidatura (sau dacă mi-a fost
acceptată). O să revin cu un mail când voi avea mai multe detalii.

Mulțumesc,

--
Valentin