[rosedu-general] Organizare Linux Install Fest 2013

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Sun Sep 29 23:34:34 EEST 2013

On Sun, Sep 29, 2013 at 11:32 PM, Mihai Maruseac
<mihai.maruseac at gmail.com> wrote:
> [...]

Ba da, ACM e în rectorat. D-asta o să facem cerere pentru în rectorat.
Ideea e ca echipamentele și infrastructura o să fie deja acolo.

> Problema e că sunt oameni care ar fi fost helperi pentru LIF dar care
> participă ca runneri sau echipă software/infrastructură la ACM.

Nu e problemă de oameni, e problemă de logistică.

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek