[rosedu-general] Organizare Linux Install Fest 2013

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Sun Sep 29 00:28:30 EEST 2013

2013/9/28 Catalin Vasile <catalinvasile92 at gmail.com>:

> Sa-mi spui totusi pana joi seara daca o sa te ocupi de asa ceva, ca vineri
> seara sa stim cate mese punem la demo site.

Am testat azi în EG306  steam pe Linux și chiar a mers Portal și TF2:
https://lh5.googleusercontent.com/-Fy-a94w4JAc/UkadVvZ2UsI/AAAAAAAAK5E/jHtlLd4eKyc/w414-h552-no/IMG_20130928_121109.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-_QYakzJfW3E/UkahhHp1pWI/AAAAAAAAK5s/ByV3NpLFZRc/w736-h552-no/IMG_20130928_122900.jpg

Steam nu mă miram să meargă, dar au rulat ok jocurile pe sistemele din
sală (avea emoții pentru că erau plăci video on board, Intel, sub
cerințele minime). Și jocurile rulau decent (adică jucabil, dar se
simțea lag-ul).

Acum, dacă e ok din partea echipei USO (Laura, Mihai Bă (yap, aparent
asta e prescurtarea ta unică:P), ziceți voi)  să luăm sisteme din sală
pe perioada weekendului, le folosim pe alea. Dar va trebui să vină
studentul cu contul lui de Steam pentru că nu aș vrea să compromitem
conturi personale).

S-a oferit MariusC să ajute cu setupul stațiilor (deci în caz că nu
apuc eu, aveți pe cine vă baza).